söndag 13 juli 2014

Gran final

Efter lite huvudräkning (inte min starka sida) har jag kommit fram till att det är bara tre tippare som har en realistisk chans att vinna tipset. Så här är läget inför den stora finalen.



Göran Persson slutar på minst 72 poäng; och minst 75 poäng om Argentina vinner.
Här är Görans återstående poängchanser:
Guld: Argentina
Min spelare: Leo Messi
Skyttekung: Leo Messi
Sista målet: Leo Messi

Martin Andersson slutar på minst 74 poäng; och minst 78 poäng om Tyskland vinner.
Här är Martins återstående poängchanser:
Guld: Tyskland
Silver: Argentina
Min spelare: Miroslav Klose
Skyttekung: Miroslav Klose
Sista målet: Kun Agüero

Magnus Bragman slutar på minst 69 poäng; och minst 73 poäng om Argentina vinner. Magnus har färre rätta resultat än Göran och måste därför ha fler poäng än Göran, lika räcker inte.
Här är Magnus återstående poängchanser:
Guld: Argentina
Silver: Tyskland
Min spelare: Thomas Müller
Sista målet: Gonzalo Higuain

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar